ملافه - An Overview

Wiki Article

۲-از بین رفتن راحت لکه ها (مانند لکه های خون)می توان اشاره کرد.

کم نیستند عمده فروشی های پارچه ملحفه ای در بازار که انواع ملحفه های کارخانجات مختلف را خرید و فروش می کنند.

عدل های پارچه ملحفه در کارخانه به صورت رنگبندی طرح بسته بندی می شوند که از هر رنگ دو طاقه داخل عدل قرار دارد.

بحث مهم تر در پارچه ملحفه ای چاپی، ثابت بودن رنگ و با کیفیت ماندن چاپ، پس از شستشو است. بعضی از پارچه های ملحفه در برابر مواد شوینده مقاوم نیستند، به مرور زمان و پس از چند بار شستشو، چاپ طرح پارچه یا از بین می رود یا کیفیت و درخشندگی رنگ روز اول را ندارد.

تعداد طرح های پارچه ملحفه می تواند بی نهایت باشد. عکس مکان و شخصیت های معروف، پوسترهای محبوب و هر عکسی که در ذهن دارید را می توان روی پارچه های ملحفه ای چاپ کرد.

تقریبا متوجه می‌شویم که تراکم بافت پارچه ملافه‌ای به گونه‌ای است که بعد از یکی دوبار شست‌وشو ازبین می‌رود یا ظاهر خود را حفظ می‌کند.

آیا پارچه فروشی شغل مناسب و پر در آمدی است؟ برای راه اندازی پارچه فروشی باید چه کار کرد؟

ما در حال حاضر از نوارهای مستطیل با بستر انتزاعی مدرن زیر حرکت می کند. را در رنگ قرمز و نارنجی! این رنگها را به سادگی خنثی اشکال در رنگ های مثل رنگ بنفش و خاکستری آرام.

هر توپ پارچه ملحفه خارجی نیز معمولا ۵٠ متر یا ۵٠ یا ۵۵ یارد است.

برای مثال اگر طرح ملحفه گل رز باشد و طرح گل رز در پنج رنگ آبی، قرمز، صورتی، سبز، گلبهی تولید شده باشد، داخل عدل از هر رنگ دو طاقه بسته بندی می شود.

خام متقال پارچه ملحفه ای در عرض های مختلف بافت می شود که هر کدام از این عرض ها مصرف خاص خود را دارند.

جا دارد مشتری ها به خاطر تشکر ملافه از کشور چین و مبارزه با بیکاری جوانان این کشور، از انواع پارچه های ملحفه ای چینی خرید کنند.

چین در عرصه پارچه ملحفه نیز به خوبی در ایران خوش درخشیده است! و توانسته بسیاری از برندهای ملحفه ایرانی را از گردونه رقابت خارج کند.

از انواع نسل جدید پارچه ملحفه ای می توان نمونه های نانو، ضد آب، آنتی باکتریال، ضد آلرژی، ضد حساسیت، ضد مایت، نسوز، ضد آب ژاول و لمینت یکبار مصرف را نام برد.

Report this wiki page